Sukhothai dag 10

12 augustus 2019 - Sukhothai, Thailand

Voor het ontbijt, moesten we eerst een ticket halen, maar dan had je ook wat. Daarna werden we door tuktuk's opgehaald. We rijden door de omgeving van Sukhotai naar de rijstvelden. Daar mogen we zelf rijst planten. Lekker met blote voeten in de blubber.

IMG-20190812-WA0007IMG_20190812_091037

Volgende stop was een stupa/tempel, die als crematorium gebruikt werd. Wij liepen links om, bij een crematie lopen ze drie rondjes rechts er om heen.

We hebben ook een Teak meubelf abriek, een Rijst schud machine en een

Bamboe vlechtfamilie bezocht. Allemaal heel primitief, heel leuk om te zien.

De lunch hadden we in een primitief eettentje langs de weg. Daarna naar een prachtig nationaal park, waarin vele tempels (ruïnes) stonden.

Daar konden we op de fiets langs, heel bijzonder en mooi. De zon scheen voor het eerst echt een beetje, zo dat voel je... het voelt meteen 10 graden warmen, smeren maar.

Aan het eind van de dag kregen we weer een heerlijke moesonbui. Kon alles weer afkoelen.