Bangkok dag 3

5 augustus 2019 - Bangkok, Thailand

Zo, vroeg op om te ontbijten, we gaan Bangkok in met de tuktuk. Whow, die gaat hard door het drukke verkeer.

Eerst naar de Wat Prah Kaew, een mooie tempel, wat een indrukken. Prachtig al die kleuren, al dat goud. En dan de Grand Palace, nog meer pracht met bonsai groen. Toen wandelen naar nog een Wat (tempel). Met een liggende gouden Boeda. Eigenlijk al genoeg voor 1 dag, maar we gaan verder met een longtail boot. Houten huisjes op palen, leven van en in de vieze rivier.

IMG_20190805_120905

Wat een contrast met net. We meren aan en lunchen lekker met een uitgebreid buffet. Daarna Chinatown in, dat hadden we snel gezien. Druk, veel, vies. Hup naar het hotel om te zwemmen en relaxen. 's Avonds met elkaar lopend naar een gezellig buurtje. Heerlijk gegeten en weer zoveel gezien. Spinnen, sprinkhanen en schorpioenen, allemaal heerlijk gebakken, maar toch niet voor mij, brrrrr.

IMG-20190805-WA0022

Leuke streetfood karretjes met van alles en nog wat. Van fruit tot Saté, van durian tot woknoedels. Moeie voeten, vol met indrukken. Wat een geweldige eerste dag!!

IMG_20190805_081707