Bangkok dag 4

5 augustus 2019 - Bangkok, Thailand

Fietsen met Co van Kessel, een fenomeen in Bangkok. Nou het was een avontuur. Eerst door een deel van chinatown, kruip door sluip door straatjes, wat een lucht hangt daar. Een mix van uitlaatgassen, houtvuurtjes en.... ja en wat.

IMG_20190806_113841_BURST001_COVER

Mooie tussenstops gemaakt. Een tempel, een uitzicht over de rivier en een delicatesse gegeten; kikker, dat was echt lekker, wel raar. De bloemen en groente markt was ook heel leuk. En overal in de stad eten de mensen op straat.

IMG-20190806-WA0008

Midden in de stad kon je schildpadden voeren. Ook lekker mangoesteen en ramboetan gegeten.

IMG_20190806_112318

Na deze tocht een bezoekje gebracht aan een luxe winkelcentrum, airco en koffie. Daarna met de tuktuk weer naar het hotel. Geweldige rit door de stad.

Na heerlijk rustig wat in het hotel gerelaxed te hebben zijn we savonds met een clubje gaan eten in de stad. Het was weer supergezellig en lekker. Padthai is mijn favoriet, roerbak of wokgetecht zouden wij zeggen, je hebt ze in vele variaties; met kip, garnalen, noten, groenten, rijst of noedels. Combineren maar en eet smakelijk.

IMG-20190806-WA0043

Terug op de kamer moest de koffer ingepakt, want morgen om 6 uur gaat de wekker. We vertrekken naar hotel 2.